NETRIX PORTAL ENGINE CMS

Szoftver support

A portálszoftverhez tartozó support a szerkesztőség és a webmesterek számára tartalmaz rendszeres konzultációs lehetőséget, folyamatos rendelkezésre állást, segítségnyújtást, problémamegoldást. A site tesztidőszakát természetesen a szerkesztőség oktatása, betanítása előzi meg, majd a teszt letelte és a site indulása után 2 hónapig a support szolgáltatásunk ingyenes. Ezen túl szükség szerint vehető igénybe a rendelkezésre állás.

Verziókövetés

Szoftverünk alapjai az egyedi testreszabástól, moduloktól függetlenül időről-időre továbbfejlődnek - az általános technológiai fejlődéssel lépést tartva, ezért érdemes a felgyülemlett tudást és tapasztalatot minden általunk üzemeltetett site esetében folyamatosan felhasználni. A verziókövetés során az ilyen fejlesztések automatikusan és díjmentesen belekerülnek a programba.

Technológiai üzemeltetés, hosting, rendszerfelügyelet

A portál üzemeltetéséhez szükséges szerverpark, valamint a program futásának felügyelete. E szolgáltatás keretében a site működésére 99.8%-os rendelkezésre állást garantálunk, valamint az esetleges működési hibák kijavításának megkezdését munkaidőben legkésőbb 1 órán belül. A garantált rendelkezésre álláshoz szükséges gépkapacitás tervezését (és folyamatos igazítását az elérni kívánt látogatottsági értékekhez) vállaljuk, a hardver beszerzésével kiegészítve. Az üzemeltetéshez szükséges szerver gépek lehetnek a Megrendelő tulajdonában, illetve lehet teljesen általunk kiépített géppark. Lehetőség van a gépek bérletére is, rugalmasan alakítható bérleti díjjal, melynek előnye, hogy nem igényel egyszeri jelentős beruházást.

Továbbfejlesztés, karbantartás

Ez a szolgáltatás a rendszer átadása után végzett karbantartás/továbbfejlesztés jellegű programozói, webfejlesztői, grafikai stb. munkákat jelenti, mely munkákat mind óradíj alapú, mind projekt jellegű konstrukcióval vállaljuk. Az összehangolt munkavégzéshez kiemelten fontos a megfelelő kommunikáció a szerkesztőség és a fejlesztők között. Célszerűnek tartjuk a fejlesztések személyes egyeztetését, fejlesztési/tesztidőszakban legalább heti bontásban. A konzultáció, illetve a feladatokhoz kapcsolódó tanácsadási tevékenység díja a mindenkori fejlesztés díjában foglaltatik benne.

Helpdesk/technikai ügyelet

Ezt a szolgáltatást azért hoztuk létre, hogy a szerkesztőségnek ne kelljen a felhasználók (site látogatók) technikai jellegű problémáival foglalkozni: a beérkező kérdésekre legkésőbb 24 órán belül válaszolunk (e-mailben), a felmerülő technikai feladatokat, kéréseket megoldjuk, a felhasználók által felfedezett esetleges programhibákat automatikusan javítjuk. (A programhibákat a felhasználók vagy önmaguk jelzik (logikai hiba), vagy a programba épített hibafigyelő-rendszerből értesülünk róla (programhiba).

arge